UNIKDANMARK, Gammel Klausdalsbrovej 491, 2730 Herlev. Kontakt: Finans@unikdanmark / it@bu-t.dk. Disse vilkår gælder for køb og brug af vores ydelser og digitale indhold via unikdanmark.dk eller ("Hjemmeside")
1. Indledning og aftalepartDisse vilkår udgør aftalegrundlaget mellem dig (“kunden”) og UNIKDANMARK (“vi”, “os”). Ved bestilling på Hjemmesiden eller ved skriftlig accept af tilbud accepterer du nærværende vilkår.
2. Ydelser Vi tilbyder psykologiske samtaleforløb og støttepakker til private (fx UNIK Basis og UNIK Udvidet) samt skræddersyede ydelser til erhverv. Pakker kan omfatte: matchende indledende samtale, individuelle samtaler, adgang til gruppeforløb/fællesskaber og udvalgte onlinekurser.
Gyldighed: Klippekort/forløb er gyldige i 6 måneder fra købsdato (eller aftalt start). Ubrugte sessioner bortfalder efter gyldighedsperioden uden refusion.
Deling: Hvor angivet kan klippekort deles mellem ung og pårørende (ses som ét samlet forløb).
3. Målgruppe og samtykkePrivat: Du skal være 18+ for at indgå aftale. For mindreårige kræves køb af eller skriftligt samtykke fra forælder/værge.
Erhverv: Køb foretaget på vegne af virksomhed/offentlig enhed behandles som erhverv (se pkt. 12).
4. Priser og betalingPriser angives i DKK og inkluderer evt. afgifter/moms efter gældende regler. Vi modtager betaling via betalingslink/kort, MobilePay og faktura (erhverv/EAN efter aftale). Beløb hæves normalt ved igangsætning af forløbet eller ved levering af digital adgang.
Manglende betaling: Vi opkræver ikke rykkergebyr. Udebleven efter 2 måneder betaling kan overgå til inkasso.
5. Aftaleindgåelse (e-handel)Før betaling fremgår pris, væsentlige oplysninger og evt. gebyrer tydeligt. Bestilling på hjemmesiden sker via betalings-flow (kurv → oplysninger → betaling). Du kan rette fejl før betaling. Hvis du har lavet en fejl skal du række ud til it@bu-t.dk hurtigst muligt.
6. Levering af ydelserSamtaler/forløb: Vi kontakter dig for planlægning. Sessioner kan foregå fysisk eller online.
7. Aflysning og udeblivelseAfbud skal meddeles senest 24 timer før aftalt tid direkte til behandler/UNIKDANMARK. Ved gentagne sene afbud (under 24 timer ) kan sessioner opkræves og tælle som udført. Hvis en nød sistuation er opstået vil vi se bort fra afbudet.
8. Fortrydelsesret (forbrugere)Tjenesteydelser/service ydelser (online eller fysisk): 14 dages fortrydelsesret fra aftaleindgåelse, så længe ydelsen ikke er påbegyndt eller nogen form for kommunikation eller aftale er blevet planlagt. Har du anmodet om/indvilliget i opstart inden for 14 dage, bortfalder fortrydelsesretten for den leverede del; der betales forholdsmæssigt.
9. ReklamationOplever du fejl/mangler ved ydelsen eller indhold, kontakt os hurtigst muligt. Vi vil afhjælpe, omlevere eller yde forholdsmæssigt afslag/ophævelse efter dansk rets almindelige regler, hvor det er relevant.
10. Gruppeforløb og fællesskaberDer forventes gensidig respekt og diskretion. Du må gerne dele dine egne oplevelser, men må ikke viderebringe oplysninger om andre deltagere. Overtrædelse kan medføre udelukkelse uden refusion.
11. Fortrolighed og databeskyttelseVores fagpersoner er underlagt tavshedspligt. Oplysninger videregives kun, hvor lov kræver det (fx akut fare/underretning). Behandling af personoplysninger fremgår af vores Privatlivspolitik (se link i footer).
12. Erhvervskunder (B2B)For erhverv gælder: Ingen fortrydelsesret, betaling iht. fakturabetingelser, renter/rykkere efter loven, samt ansvarsbegrænsning til direkte tab og maksimalt den betalte pris for den konkrete ydelse. Ingen dækning for indirekte tab/driftstab mv., medmindre ufravigelig lov tilsiger andet.
13. Ansvar og faglige begrænsningerVi leverer professionel støtte efter bedste faglige standarder. Resultater afhænger af individuelle forhold; intet bestemt udfald garanteres. Akut krisehjælp ydes ikke via Hjemmesiden – ved akut behov: ring 112, kontakt egen læge eller psykiatrisk skadestue. Ansvarsfraskrivelser begrænser ikke ansvar ved forsæt/grov uagtsomhed eller personskade, hvor ufravigelig lov gælder.
14. Klager (forbrugere)Kontakt os først på Finans@unikdanmark eller it@bu-t.dk. Kan vi ikke finde en løsning, kan du klage via Forbrugerklager og evt. Forbrugerklagenævnet (se naevneneshus.dk).
15. Ændringer af vilkår Vi kan opdatere vilkårene løbende. Væsentlige ændringer offentliggøres på Hjemmesiden. Fortsat brug/køb efter ændringer anses som accept.
16. Lovvalg og værnetingAftalen er underlagt dansk ret. Alt afgøres ved de danske domstole efter gældende værnetingsregler.
17. PersondataSe vores
Privatlivspolitik for oplysninger om behandlingsgrundlag, rettigheder, opbevaring og databehandlere.
18. Kotankt os for mere Hvis du har brug for yderligere hjælp kontakt os på fians@bu-t.dk eller send et brev til gammel klausdalbrovej 491, Herlev, 2730.